۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

سخنان اخیر آخوند دانشمند + زندگینامه. لطفا تا آخر بخوانید و سپس نظر دهید


زاهد ظاهرپرست از حال ما آگاه نيست / در حق ما هرچه گويد، جاي هيچ اكراه نيست."

اما باز هم مي دانم كه "گرچه بر واعظ شهر، اين سخن آسان نشود / تا ريا ورزد و سالوس، مسلمان نشود".

"اسم اعظم بكند كار خود اي دل خوش باش / كه به تلبيس و حيل "شيخ" مسلمان نشود."

"گوهر پاك ببايد كه شود قابل فيض / ورنه هر سنگ و گلي، لؤلؤ و مرجان نشود".

http://www.bibi30.com/upload/sonni-12876.wmv

آقای دانشمند یکی از مشاوران خامنه ای است . این آقای دانشمند به نظر من یکی از بیسوادان قرن است که اصلا نه مطالعه ای در باب اسلام دارد و نه در هنگام حرف زدن تفکر میکند . گوبلز وزير تبليغات آدولف هيتلر كه خود در رشته دروغگويي دانشمندي تمام و كمال بود، اعتقاد داشت كه دروغ را بايد آنچنان بزرگ و درشت گفت، كه در تخيل هيچ موجودي دروغي به آن بزرگي نگنجد، و حتي آنهايي كه به دروغگويي "دروغگو" آگاهي كامل دارند با شنيدن چنين دروغي به شك افتاده و بر اساس اين ضرب المثل كه "تا نباشد چيزكي، مردم نگويند چيزها" باور كنند كه حداقل بخشي از آن دروغ شايد صحت داشته باشد. حال اخیرا در ویدئوئی يكي از نوادگان دانشمند ِ ملانصرالدين كه تز دانشمندي خود را در محضر استاد خود يعني "گوبلز" دريافت كرده است ، یعنی حجت الاسلام سوار رفته بر مسلمين شيخ مهدي دانشمند كه همواره گستاخانه و بي ادبانه بر عليه سني ها سخن پراكني مي كند، اكنون پا را از مرز كذب مطلق كه حيطه تخصصي اوست، فرا تر نهاده و با شيادي و دروغگويي تمام عيار كشفيات علمي عجيب و حيرت آوري را در مورد اهل سنت ايران و تاریخ اسلام و یاران حضرت محمد و وحدت سنی و شیعه و یک سری خزعبلات دیگر با توهین های فراوان ارائه داده است كه فقط از چنين "كوزه اي" قابليت تراوش و بس! اگه سنی ها حرام زاده هستند پس چرا اینهمه سرمایه مملکت به پای فلسطین می ریزند که سنی هستند؟؟


اگه به نفعشون باشه همه با هم برادر و مسلمان هستند اگه به نفعشون نباشه باید به همدیگه لعن و نفرین بگویند!! امامشان علی بن ابیطالب که به یارانش در جنگ فرمود: طرف مقابل خود را دشنام ندهید , زشتی اعمال آنان را بازگو کنید ، بدور از توهین و دشنام . تازه آن را در جنگ گفته است , نه الان که صلح و وحدت است . در حقيقت اين آخوند با شيوه مكارانه مسائل را وارانه جلوه مي دهد . اما چه توان گفت كه براستي هنر دروغگويي نزد آخوند است و بس . این صحبتهای این اخوند بحث ابزار قرار دادن مذهب و بازی دادن مردم برای رسیدن به اهداف سیاسی و مادی و غیره هست توسط آخوندها است !! شيوه هاي شيادي و عوامفريبي اين مكار تمام عيار كه دروغ هاي او به مصداق "كلّمؤا النّاس عَلي قَـدْر ِ عُـقـؤلهم" غذاي ذهن مشتي بيچاره ساده لوح ، متعصب و "بينواي تاسف بر انگيز" شده است، مورد تمسخر و استهزاي فارسي زبانان دنيا قرار گرفته است . بايد از ايشون پرسيد اونهايي كه حج نرفتن چرا زنهاشون بهشون حرامه؟ ثانیا ا ز نظر اسلام محمدی ناب کسی نبود که ادم و حوا را عقد کند . پس غصه نخورد همگی ... حرامزاده اند .



هفت شهر عشق عطار گشت ما هنوز اندر خم این کوچه ایم!
دين اسلام از ابتداي ظهورش تا به حال جز فتنه انگيزي و تفرقه هيچ ارمغاني براي هيچ ملتي نداشته در ايران ´ ايراني به جرم بهائيت آزار ميبيند ´ يهودي ايراني اگر اعتراض به حقوق شهروندي كند جاسوس موساد خواننده ميشود و اگر سني اعتراض كند جرمش وهابيگريست ´ تنها چيزي كه در ايران مهم نيست در حال حاضر ايراني بود مردم است .

آنچه که در این ویدیو وحشتناک است نقشه پلیدی است که آخوندها در سر دارند. اینها دارند مقدمات یک درگیری دینی را در داخل فراهم می کنند که مردم به جنگ با هم بپردازند و به اصل مشکل، یعنی جمهوری اسلامی نپردازند. این آخوندها جامعه شناس و روانشناس اجتماعی در خدمت خودشون دارند و با تاریخ این مردم و اخلاق آنها آشنا هستند و حاضرند هر ترفندی را بزنند که پابرجا بمانند. کتاب شیعه گری، صوفی گری از احمد کسروی را مطالعه کنید خواهید دید که مردم ایران حتا در یک شهر دارای دهها دسته گوناگون و مخالف هم بودند و حاکمان بخصوص قاجارها به این گونه حکومت می کردند و اینها دارند پا جای پای آنها می گذارند . بطور کلی مذاهب و دسته بندی های مذهبی ادیان در طول تاریخ باعث بیشترین کشتارهای انسانی شده . حالا فرقی نمی کنه از چه فرقه و مذهبی باشه . تمام مذهبی ها (سنی ، شیعه ، مسیحی ...) که از سادگی مردم و اعتقاداتشون برای رسیدن به قدرت استفاده میکنند حرام زاده هستند.

تا حالا آخوند‌اي ديديد كه از انسان بودن حرف بزند؟ بلد نيستن!!!! بعيد هم نيست . فقط توهين بلدن ، خشونت، كشتار، قتل و آدم كشي ،............ بعدش هم اگر كم آوردن ميگن دنياي اسلام .. آخر مگه از اين دنياي اسلام چند درصدش شيه است كمتر از ۱۰% بقيه كه سني هستند.!!! حالا تصور كنيد اينا اگر به سني اينو بگن ، ديگر جائ بقيه مذاهب كجاست ، آيا مسيحي‌ و يهودي، بهائ ، ............كمتر از زندان و اعدام براش مي‌شه تصور كرد!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این حیوان اصلا فراموش کرده که صدها هزار ایرانی "سنی" هستند؟ و این توهین نه به "اونوریها" که به "هموطنان خودمون" شده ؟ ما باید هشیار باشیم و دین را از حوزه سیاست خارج کنیم . ما باید این رژیم دینی را بر افکنیم . هم میهنان سنی و دیگر اقلیتهای مذهبی باید به اعتراض و برای براندازی این حکومت از خانه ها بیرون بریزند و هم میهنان شیعه نیز به حمایت از آنان دست به تظاهرات بزنند. چه میدانید... شاید این ویدیو نیز مثل همان مقاله اطلاعات سال 1356 بتواند مقدمه سقوط رژیم را فراهم کند .

اگر من هرچی برای چرند بودن صحبتهای این آدم از نظر تاریخی و دینی دلیل بیارم باز هم عده ای که از منابع تحریف شده شیعه ی شاه عباس صفوی یا صحبتهای 4 تا روضه خوان و شیخ دروغگو یا رمانهای تاریخی دینی ذبیح الله منصوری (داستان یا رمان و نه واقعیت) یا شنیده ها و امثالهم استفاده میکنند , آن را نقض می کنند که نه این جاش رو دارند دروغ میگویند و داستان طور دیگری است . فقط همین رو می توانم بگویم که در علم پزشکی زن در حین حیض بودن (عادت ماهانه یا پریود) بچه دار نمی شود و این احمق ادعا کرده وقتی که مادر عمر حیض بوده , نطفه عمر بسته شده است . ثانیا کنیز طبق نص صریح چندین سوره قرآن از جمله سورهاحزاب یا نسا آیه 5 و 29 و دهها آیه دیگر-( مگر بر جفتهای شان یا کنیزان ملکی متصرفی آنها حلال هستند)-کنیزان بر صاحبانشان(مسلمانان) حلال هستند و حضرت محمد نیز چنین می کرد برای مثال با ماریه قبطی . قران را به فارسی بخوانید.(اى پیامبر ما براى تو آن همسرانى را که مهرشان را داده‏اى حلال کردیم و [کنیزانى] را که خدا از غنیمت جنگى در اختیار تو قرار داده و دختران عمویت و دختران عمه‏هایت و دختران دایى تو و دختران خاله‏هایت که با تو مهاجرت کرده‏اند و زن مؤمنى که خود را [داوطلبانه] به پیامبر ببخشددر صورتى که پیامبر بخواهد او را به زنى گیرد [این ازدواج از روى بخشش] ویژه توست نه دیگر مؤمنان ما نیک مى‏دانیم که در مورد زنان و کنیزانشان چه بر آنان مقرر کرده‏ایم تا براى تو مشکلى پیش نیاید و خدا همواره آمرزنده مهربان است (50) . سوره الاحزاب ایه 50)

سوما از نظر اسلام مسائل زناشوئی و ازدواج به گونه دیگری است . ازدواج محمد با زن پسرخوانده اش٬ زید بن حارثه یکی از مسایلی است که حتی علمای دین اسلام هم کمتر مایلند به آن بپردازند.

زن زید زن زیبایی بود و محمد یکبار که به خانهء زید رفت و او را برهنه دید که از حمام بیرون آمد. محمد با به زبان اوردن «تبارک الله احسن الخالقین» نشان می دهد که مسحور زیبایی زن شده است. زن زید این موضوع را به زید اطلاع می دهد که ظاهرا محمد شیفته او شده است.

زید نزد محمد میرود و به وی می گوید «من دیگر شایسته زندگی با زنی که مورد پسند رسول خدا واقع شده نیستم.» و از محمد می خواهد که زن را برای خود بردارد. (دقت کنید به نوع برخورد با زن به صورت کالا) اما محمد نمی دانست که جواب خلق عرب را چه بدهد چرا که در عرف عرب آن زمان ازدواج یک مرد با عروس خود امر ناپسندی تلقی می شده است. محمد با آوردن یک آیه این مشکل را از سر راه بر می دارد. (سوره احزاب آیات ۴ تا ۶) در عین حال که تصاحب همسران خود را توسط مردان دیگر وتو می کند.

وی سپس با زن زید ازدواج می کند و در میهمانی ای که به همین مناسبت در خانه خود ترتیب می دهد٬ آنقدر بیتاب کامگیری از زن جدید خود بوده که با ضرب آوردن یک آیه میهمانان را از خانه بیرون می کند تا زودتر به کام دل برسد. (سوره احزاب آیه ۵۳)به هر حال ابوبکر و عمر و عثمان نیز از بزرگترین صحابه و یاران و فامیلهای نزدیک حضرت محمد بودند . دانشمند ملعون وقتی داره به حضرت عمر(رض) فحش میده یعنی به پیامبر اسلام (ص) فحش میده مگه دختر حضرت عمر (رض) مادرمومنان حفصه(رضی الله عنها) همسر پیامبر (ص) نبوده . پس دانشمند به ناموس پیامبر(ص) توهین میکنه. ابوبکر پدر همسر حضرت محمد یعنی پدر عایشه بود . همان عایشه که بر خلاف دیگران و حتی حضرت علی 17 مرتبه نامش در قرآنها ذکر شده است و هیچ کسی آنرا حذف یا تحریف ننموده است .


حضرت محمد ایشان آنها را تعلیم میداد و از یارانی بودند که از ابتدا زیر درخت با آن حضرت هم پیمان شده بودند . ابوبکر بود که هنگام هجرت ایشان به مدینه ایشان را کمک کرد تا در غاری که جلویش را تار عنکبوت گرفته بود پنهان شود . همان ابوبکر که تمام دارائیش را در راه بقا و گسترش اسلام خرج کرد به طوریکه در هنگام مرگ مال و ارث فراوانی نداشت . اگر ابوبکر با قاطعیت و خشونتش نبود , بعد از مرگ حضرت محمد به غیر از حداکثر 10 نفر همه از اسلام برگشته بودند و دیگر امروز مسلمانی وجود نداشت . میدانیم که بعد از مرگ حضرت محمد اکثر مردم و قبایل عربستان از اسلام برگشتند و مرتد شدند و در تاریخها آمده است که ابوبکر روزی 700 نفر را از دم تیغ می گذرانید و از بالای کوه به پائین پرت میکرد تا اینکه مردم دوباره اسلام آوردند و با ابوبکر بیعت کردند .


حضرت علی و محمد که در هنگام مرگشان سر تقسیم غنائم و ارث دعوا شد و هنوز هم هنوز است سر فدک متعلق به حضرت فاطمه دعوا است . در تاریخ در مورد ظاهر حضرت علی را چنان می خوانیم که علی مردی با شکم بزرگ بود , درست مثل بیشتر آخوندهای امروز یعنی آقای قرائتی و دنشمند و آن آخوند تریاکی و عرق خور تهرانی که شل صحبت میکند در تلویزیون شبهای عزاداری نشانش میدهند . حال سوالی که مطرح است مگر آدمی که فقیر یا ندار است بطوریکه در هنگام ازدواج با حضرت فاطمه مجبور بود سپر و شمشیر و دار و ندارش را برای خرج عروسی بفروشد , چطور میشود که با کمی شیر و نان و خرما به عنوان غذا و با آنهمه جنگها و دلاوریها چنین شکمی پیدا کند ؟ حتما شبی یک سطل نان و خرما میخورده و کم ثبت کرده اند ! یا مگر چقدر ثروت دارد که یک انگشتر گرانبها به دستش دارد یا هرشب ایتام و فقرا را شام می دهد . تازه ایشان ظاهرا آنقدر دارا بوده اند که انگشتری را در رکوع به گدا میبخشد . منظور من توهین به علی یا انتقاد از ایشان نیست . منظور من اینست که ببینید این آخوندها تاریخ را چقدر برعکس و تحریف شده به مغز ملت ما فرو می کنند که هرکسی با کمی فکر به دروغ بودن آن پی میبرد .


به هرحال اگر ابوبکر و عمر و عثمان نبودند امروزه مسلمانان قرآن در دست نداشتند . در عربستان ابتدا ابوبکر بر اساس گفته های جمع آوری شده از حضرت محمد 4 مصحف یا روایت مختلف از قرآن را ایجاد کرد . سپس عمر آنها را سرجمع کرد و اخلافات بین قرآنها را دور ریخت و یک کتاب کرد و سپس عثمان نیز آن را مرتب کرد و در سطح وسیع به دست مسلمانها داد . حضرت علی و عایشه نیز جداگانه قرآنهای دست نویسی که از زمان حضرت محمد نوشته بودند را داشتند . ایرانیها و عراق و دمشق و مصر نیز قرآنهای دیگری با اعراب گذاری ها و اختلافات جزئی دیگر و از دیگر راویان و یاران پیغمبر موجود بود که سر جمع تعداد کل آن قرانها در کشورهای مختلف اسلامی از مرز هند تا آفریقا به 12 قرآن مختلف میرسد . اگر حضرت علی خلیفه اول بود که میگفت قرآنها را دور بریزید که من قرآن ناطقم و در نتیجه امروز فقط نهج البلاغه و دیگر سخنان آن حضرت را داشتیم , همانطور که بعدها که به خلافت رسیدند این حرف را زدند . باز هم میگویم که قصد من توهین نیست . من فقط میگویم نباید از یک نفر قدیس ساخت و از دیگری دیو . انسان بالاخره اشتباه میکند و فرقی هم نمیکند که امام باشد یا پیغمبر . معنای معصوم که برعکس به ما گفته اند اینست که معصومین کلام وحی را بی کم و کاست در سینه حفظ کرده و به دیگران انتقال می دادند و نه اینکه در تمام امور زندگی و همه چیز بدون خطا و اشتباه باشند . فقط در امور انتقال پیام وحی به دیگران معصوم بوده اند و بس .


در همان روزگاری که علی زنده بود، در سال هفدهم هجرت، یعنی در روزگاری که عمر خلیفه است، عمر ام‌کلثوم را از علی ابن ابی‌طالب خواستگاری می‌کند. ام‌کلثوم دختر فاطمه‌ زهرا است و بعدش این ام‌کلثوم به عقد عمر درمی‌آید . یعنی علی نمی دونست که عمر حرومزاده هست و تو می دونی شیخ دانشمند؟؟اگر واقعاً اختلافی بود و می‌خواست ادامه داشته باشد و چرندیات آخوندهای شیعه صحیح می بود ، چنین اتفاقی رخ نمی‌داد .


حتی ما می‌بینیم که سلمان، کسی از یاران نزدیک امام علی است، در زمان خلافت عمر از طرف عمر فرماندار مدائن می‌شود. یعنی تمام این یاران پیامبر اطراف عمر هستند.


ولی درگیری‌هایی بین اطرافیان (توجه کنید : اطرافیان ) علی از یک طرف و اطرافیان عمر و ابوبکر از طرف دیگر وجود داشته است که این‌ها تمام می‌شود.

گذشته از ابعاد مذهبي ادعاهاي مطرح شده , اگه به ويديو اين آخوند نيز نگاه کنيد ميبينيد که عين يک لات بي سر و پا صحبت ميکنه . يكي نيست بهش بگه آخه مردك ابله، خود تو به چه حقي به ديگران توهين ميكني؟ و وقتي كسي قسمتي از همان توهين را بخودت بر ميگرداند، تازه دو قورت و نيمت هم باقيست؟ ماشالله رو كه نيست، سنگ پاي قزوين است! براي اين مرتيكه كلم به سر نوشته اند كه كساني كه پاي منبر تو مي نشينند يك مشت نادان و ابله هستند و آخونده ادعا ميكنه كه پاي همين منبر چند تا دكتر و دانشجو هست! بيچاره فكر ميكنه كه اگه كسي دكتر يا دانشجو شد، ديگر نميتواند نادان و ابله باشد!!! اين بيچاره استدلالهاش هم بوي تحجر ميده!


اما سوال اینجاست که این «اینها» دقیقاً کی هستند؟ آخوند گمنامی که توی یک دهکوره یک حرفی زده و فقط ده نفر شنونده داشته یا اونی اون رو تکثیر می کنه و به دست هزاران نفر می رسونه ؟ شما مطمئن باشید که تا حکومت چراغ سبز ندهد غیر ممکن است که این آدم جرات کند چنین حرفهایی بزند. چراغ سبز دادن معنی اش ماموریت دادن نیست بلکه یک احمقی یک حرفی میزند و جلوگیری نکردن اینها یعنی چراغ سبز دادن و این آخوندک یکی دوسالی هست که به هم میهنان سنی ما مشغول توهین کردن است. اگر کار این قضیه خیلی پا بگیرد آخوندها پس خواهند نشست و با زدن همین مهره خودشون سعی می کنند که قضیه را هم بگیرند اما نباید کوتاه آمد. زدن مهره خودشون قبلا هم رخ داده؛ سعید امامی . این حکومت از آغاز بر ایجاد نا امنی سیاسی و تنش پا گرفته و چنانچه اوضاع ایران عادی بشه مردم وقت فکر کردن پیدا می کنند و نفسی می کشند و میروند به سراغش. برای همین هم اگر دشمن نداشته باشه میتراشه.


بهرحال حال بحث اصلی این است که حکومت نباید دینی باشد. اگر حکومت دینی نباشد، و کسی بر منبر چنین سخنان زشتی بگوید، مردمان میتوانند از او به دادگاه شکایت کنند و دادگاه حق او را کف دستش خواهد گذاشت چه برسد به حرامزاده نامیدن بخش از مردم کشور. آزادی بیان معنایش این نیست که آدمی اجازه دارد هرچه میخواهد بگوید. آزادی بیان با مسئولیت همراه است. مثلا شما میتوانید بگویید که مسلمانان زنا کاران را سنگسار می کنند، در قوانین شان برده داری هست و پیامبر و علی برده و غلام داشتند، دست قطع می کنند و غیره. این آزادی بیان است. اما کسی حق ندارد بگوید چون مسلمانان سنگسار میکنند پس وحشی هستند یا آدمهای کثیفی هستند. این توهین است. این که مسلمانان وحشی هستند یا نه قضاوتی است که شخص تنها نزد خود و فکرش می تواند بکند و نباید آنرا عمومی کند و در رسانه ها انتشار دهد. شاید شما نظرتان این باشد که مسیحیان وحشی هستند چرا که بمب اتم روی ژاپن انداختند. این هم باز نظر شماست و نزد خودتان و حق ندارید آنرا عمومی کنید. و نیز میتوانید بدون اشاره به مسیحیان یا مسلمانان بگویید سنگسار کردن و دست قطع کردن و بمب اتم روی مردمان انداختن عملی است وحشیانه و کسی هم با شماکاری ندارد و این یعنی آزادی بیان. خلاصه شما بطور عمومی حق گفتن هر سخنی را دارید اما نباید آن سخن را به شخصی حقوقی یا حقیقی بچسبانید.

بیوگرافی یا زندگینامه این زالوی اجتماع :
روزي همسايه ملا نصرالدين براي قرض گرفتن الاغ ملا به در خانه او آمد و حلقه درب حياط ملا را كوبيد. ملا به در آمد و درب حياط خويش را نيمه باز كرد و از همسايه خود پرسيد كه چه خدمتي براي او مي تواند انجام دهد. همسايه گفت كه يك كيسه بزرگ گندم از بازار خريده است و خواهش كرد كه ملا الاغ خود را به او قرض بدهد تا وي بتواند كيسه گندم خود را از بازار به منزل بياورد. ملا جواب داد كه ايكاش زودتر مي آمدي زيرا قبل از تو يكي از آشنايان الاغ مرا قرض گرفت و برد. درحين اين سخنان ناگهان الاغ ملا از درون حياط شروع به عرعر كرد. همسايه مات و مبهوت به ملا گفت " ملا جان ! الاغت كه در منزل است، چه مي گويي؟". ملا نصرالدين برآشفته شد و جواب داد: "مردك تو حرف مرا كه ملا و آخوند هستم قبول داري يا عرعر يك الاغ را؟ قباحت هم حد و اندازه اي دارد؛ تو كه عرعر الاغ را به حرف هاي من ترجيح مي دهي، چگونه انتظار داري كه من به تو الاغ به عاريت بدهم؟.


سخنان اين شيخ مكار همانند عرعر "حيوان نجيب" ملا نصرالدين، حقيقت كاذب وجود غرق شده در خرافه و جاهليت او را بر مـَلاء مي سازد . بر طبق مندرجات در وب سايت يكي از طرفداران مهدويت، اين آخوند كه اينك بنام حجت الاسلام و المسلمين شيخ مهدي دانشمند، معروف است در روستايي به نام ابيانه در دامنه كوه كركس در استان اصفهان به دنيا آمد. پدرش كه حاج جعفر جارچي نام داشت اسم هشتمين فرزند خود را كه دوازده سال قبل از انقلاب به دنيا آمد؛ بيژن نام نهاد، اما بعد از انقلاب نه تنها اسم خانوادگي خود را از جارچي به دانشمند بدل نمود، بلكه اسم بيژن را نيز به مهدي تغيير داد. پدر او كه سه بار ازدواج كرده بود، بعد از تولد بيژن و يا مهدي فعلي همچنان به "توسعه مزرعه خانوادگي" ادامه داد و يك تيم فوتبال كامل همراه با ذخيره ها تقديم جامعه نمود. سالها بعد آقا بيژن و يا بهتر است بگوئيم حجت الاسلام و المسلمين شيخ مهدي دانشمند، با تعريف جوك و لودگي آخوندي به شيوه رندانه و عيارانه از بالاي منبر آخوندي توانست بعضي از جوانان ساده دل شيعه را به مراسم سخنراني مملو از جوك و عوامفريبي شيادانه خود جلب كند. در طي سال هاي اخير نيز بيت رهبري به او و چند تن از آخوندهاي به اصطلاح "ضد وهابي" مقدار زيادي پول "نفت آورده" بيت المال را هديه نمود تا تلويزيون بين المللي ســــــلام را براي ترويج مهدويت و فلسفه ضد وهابيت به راه بيندازند.


چرا این احمقها چنین ادعا هائی می کنند ؟
طرح اختلافات بین حضرت علی و فاطمه با عمر و ابوکر و لقد زدن عمر به در خانه علی و دیگر چرندیاتی که آخوندهای شیعه مطرح میکنند , به زمان عباسیان برمیگردد که از نسل عباس عموی حضرت محمد بوده اند . در دوره‌ی بنی‌ عباس این طور مطرح می‌شود که به لحاظ حقوقی ، فاطمه زهرا وارث پیامبر است. وقتی وارث پیامبر می‌شود، بنابراین میراث فرمان‌روایی است و اگر قرار بوده باشد که به بنی امیه نمی‌رسیده است ؛ به به بنی‌‌عباس می‌رسیده است.
این طرح مسأله در دوره‌ی بنی‌عباس هم یک جنبه‌ی حقوقی و سیاسی داشته و هم کم‌کم یک جنبه‌ی اسطوره‌ای پیدا می‌کند و فاطمه زهرا به صورت یک موضوع کاریزماتیک درمی‌آید. خب این‌ها مسایلی است که بسیار بسیار قابل تامل است. فقط من می‌خواهم بگویم که آن وقایعی که در صدر اسلام بوده با آن‌چه که بعداً نقل میشود ، بسیار متفاوت است.
به خصوص ما در دوره‌ی صفویه می‌بینیم که اگر فاطمه زهرا را مطرح می‌کنند، انگار بیشتر با یک رویکرد سیاسی است که در مقابل حکومت و امپراتوری عثمانی، ایرانی‌ها یک عنصر عاطفی در فرهنگشان داشته باشند که بتوانند با عثمانی‌ها هم مبارزه بکنند.الان که این موضوع دارد مطرح می‌شود که باز فاطمه زهرا را به عنوان شهید دارند مطرح می‌کنند، این واقعاً چه نتیجه‌ای دارد؟ یعنی آیا یک رویکرد سیاسی در این‌جا نهفته است؟ یعنی ما مثلاً با امپراتوری عثمانی یا با عرب‌ها می‌خواهیم بجنگیم که بگوییم چون قدیس آن‌ها عمر و ابوبکر است ، ما با کوبیدن این قدیس یا با نفی این قدیس، چه کاری می‌خواهیم بکنیم؟ همین رویکرد را اهل تسنن برای عایشه دارند. عایشه به عنوان ام‌المؤمنین در بین آن‌ها مطرح است و در میان شیعیان فاطمه به عنوان ام‌الائمه . هدف آخوندهای کثیف شیعه که در درجه اول ترویج خرافات است . با این کار، واقعاً هیچ عایدی به گمان من نصیب نمی‌شود؛ جز پدید آوردن دشمنی‌ها و خصومت‌هایی که این خصومت‌ها واقعاً در صدر اسلام به این صورت نبود .


در پایان اگر می خواهید که ببینید این چرندیات آخوندها در مورد پیامبر و امامان درست است یا نه , کتاب محقق و پژوهشگر آقای آله دالفک به نام علی نماد شیعه گری و کتاب سیره نبوی یا سیره ابن هشام یا سیرت رسول الله یا سیرت ابن اسحاق را از اینترنت گرفته و مطالعه کنید . کتابهای تولدی دیگر آقای شجاع الدین شفا و 23 سال نوشته آقای علی دشتی و اسلام شناسی آقای میرفطروس را نیز برای تجزیه و تحلیل تاریخهای فوق به عنوان مکمل بخوانید که در نوع خود بی نظیرند .


اي مغ بچه دهر بده جام ميم كامد ز نزاع سني و شيعه قيم

گويند كه جاميا چه مذهب داري صد شكر كه سگ سني و خر شيعه ني

۲۵ نظر:

  1. مرده شور خودت وتفسیر مزخرفت, که اندازه الاغ ملا هم بارت نیست.

    پاسخحذف
  2. مرده شور خودت وتفسیر مزخرفت, که اندازه الاغ ملا هم بارت نیست.bavi_mdy@yahoo.com

    پاسخحذف
  3. انشاالله با همون عمر محشور بشی اشغال

    پاسخحذف
  4. با فحش نميتوانيد عظمت اسلام و تشيع را از بين ببريد اگر منطق داشتيد فحش نميداديد

    پاسخحذف
  5. رويكردمردم جهان به اسلام نشانه بي اثر بودن مزخرفات شما وبي منطقي شماست

    پاسخحذف
  6. شیعه قابل احترام است برادر. بزرگان مذهب ما هیچ وقت توصیه به دامن ردن به اختلافات بین دو مذب شیعه وسنی نمی کنند شما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از مذهب شیعه داشته باشید به کتب مراجع عظام مراجعه نمایید

    پاسخحذف
  7. تو دیگه چه الاغ با حالی مرده شورترکیبتو ببره

    پاسخحذف
  8. شماهم يك الاغ ديگري هستيد مانند تفسيرتان اي كه ميشدروزي به كلاس اكابر ميرفتيد ازنو درس مي خوانديد نه دركلاس انگليسهاكه ارباب شما هستند

    پاسخحذف
  9. هم اخونده احترام نگهنمیداره هم شما هجو میگی

    پاسخحذف
  10. الهم العن عمر ثم
    ابابکر وعمر ثم عثمان وعمر عمر عمر عمر عمر
    مثل اینکه خیلی دردتون اومده هیچگاه تاریخ را نمیتوان عوض کرد مگرمیشود ابابکر عمروعثمان که قصده تروررسول الله راداشتند جانشینان بعدایشان باشند

    پاسخحذف
  11. انشا الله گردن شما توسط اقا بقیه الله دو نیم گردد وهمچنین خودشان از اقای دانشمند محافظت بفرمایندوهمچنین ما را در امراحقاق حقوق غصب شده ی اقا امیر المومنین علی بن ابی طالب توسط خلفای غاصب (عمر ابابکروعثمان)یاری بفرما یند (بچه هیئتی های اصفهان)

    پاسخحذف
  12. میدونی باید جواب این تفسیرت رو بدی

    مطمئنا هرکسی باید جوابگوی اعمال خویش باشد

    وهر کسی رو با امامش محشور میکنن...........

    پاسخحذف
  13. هشش هرکسی که با صراحت حرفهای منطقی می زنه و یک عده کثل شما که هضمش براشون سنگینه اینگونه برخورد می کنند و این کاملا طبیعی است و نظرات شما درباره حرفهای حق ایشان فقط
    نوعی عقده گشایی به خاطر تعصبات بی جاست

    پاسخحذف
  14. اگر تفسیر خودت را چند بار بخونی میفهمی بیراهه است .
    مگر اسلام را پیامبر با شمشیر و کشت و کشتار جلو برد که آقای ابوبکر مردم را از لب تیغ میگذراند تا از اسلام برنگردند.
    سری به مدینه و چاههای علی بزن ببین چه میکرده و ثروت ناشی از آنها همانجا بعد از به ثمر رسیدنشان وقف میکرده. ببین که الان دوستان تو حتی همان چاهها را دارند جعل نام میکنند پس بعید نیست چند سال دیگر بگویند این چاهها را عمر کنده برید اینقدر ساده نباشید کتابها واسناد را بخون خوب بخون بعد بفهم چی داری میگی ؟ دعا میکنم خدا هدایتت کند.

    پاسخحذف
  15. من تمامش راخوندم بعضي از حرفات درسته ولي در كل با اين مطلبت به اصحاب پيامبر وپيامبروعلي(ع) توهين كردي
    اميدوارم همه به راه راست هدايت بشيم ان شاءالله.
    ebrahimsepahan@yahoo.com
    ebrahimsepahan@google.com

    پاسخحذف
  16. مثال معروف که می گوید جواب ابلهان خاموشی است

    پاسخحذف
  17. از اونجایی که حضرت علی(ع)آبجی عمر وعقد کرده فشار به اونجاتون اومده برو تاریخ و خوب بخون بعد بیا تفسیر کن

    پاسخحذف
  18. اللهم لعن عمر واشیاع و اتباع عمر

    پاسخحذف
  19. یکی از اشتباهات من این بود که نشستم متن بی سر و ته توی نادان رو خوندم
    و اعتراف میکنم اشتباه کردم

    پایگاه دانلود تشیع ایرانشهر

    پاسخحذف
  20. damet garm dadash ounai ke mokhalefan age rast migoftan ba dalil harfato rad mikardan
    vali hamashun faghat migan bi saro tah chon mitarsan khoda sangeshun kone!

    پاسخحذف
  21. دشمن دوست نما سلام
    مناسفم براي شما كه اگر شيعه علي (ع)هستي ويا حداقل مسلمان هم كه باشي نبايد توحين به ائمه و چه بسا به خاتم انبيا رواداري چه برسد به نوشته اي ازروي دشمني وسرشارازكذب ودروغ محض كه شما پيامبر رااستغفرالله متهم به ازدواج با همسر پسر خوانده اش كه محرم حضرت ميباشد ميكني درصورتي كه سند محكمي ندارد فقط اين راميگويم من كه مطلب شما را خواندم اولامتذكرميشوم كه ديگر اين تهمت ودروغ پردازيها راادامه ندهي ودوما روز قيامت ازشمادرحضور صاحب الزمان (عج)وآقارسول الله ازشما جواب ميخواهم.
    والسلام
    الهم اشفع كل مريض

    پاسخحذف
  22. فقط حرومزادگی خودتو نشون دادی
    تو تخم حرومی
    شک نکن
    برو این قضیه رو با مادرت در میون بذار

    پاسخحذف
  23. kiram dahane har chi adame khayemale dastmal bardare akhe koskesha hamin shoma hastin ke be esme khoda va rasole khoda dine kirie khodetono be jaye eslam ghaleb kardin

    پاسخحذف
  24. man be hich onvan adame mazhabi nistam va kone laghe harchi akhondo sheykhe vali doste gerami inke dar morede rasole khoda va mola ali bekhay harf bezani va naghdeshon koni kare eshtebahie chon man va shoma dar jayegahi nistim ke bekhaym dar in mored harf bezanim.ma hamegi shieye ali hastim pas 9kare aghamonim hala ye akhonde koskhole bishoure nafahm mese in mardak daneshmand miyad ve be soniha fahashi mikone behtare bere bebine aval khodesh halal zadeh bode bad biyad tohin be baghiye kone

    پاسخحذف